Visão e Valores da C&W

A Cushman & Wakefield é uma consultora imobiliária verdadeiramente global. A estratégia a empresa não é de ser a de maior dimensão, mas ter o enfoque e investimento absoluto nas equipas de profissionais para que colaborem com os clientes atingindo os resultados pretendidos.

Com mais de 14.000 colaboradores em 60 países, a C&W pode ajudar os seus clientes em qualquer parte do mundo. O objetivo da C&W é ser Top 3 em todos os mercados em que opera.

A visão da C&W

Ser a consultora imobiliária preferida no mundo, fornecendo, consistentemente, os serviços mais inovadores e criativos para gerar mais valor para os clientes. Ser a melhor em imobiliário.

Os valores da C&W:

  •  Integridade e respeito – os padrões de conduta da C&W
  •  Colaboração – uma cultura de colaboração, confiança e partilha de informação
  •  Confiança – na C&W é fomentada a confiança entre colaboradores com o objetivo de oferecer os serviços mais inovadores aos clientes
  •  Orientação – atrair e reter os profissionais com mais talento

Twitter

"Clients don't just see me as a vendor – they see me as a trusted advisor," says C&W Services Account Director Kari… https://t.co/EobBV5Aydy

-36 minute ago via Twitter Web Client

📊 Myeongdong, Seoul, stays at the 8th most expensive retail rent globally despite a slowing retail market and fall…https://t.co/R7aWfy3yK11

-35 minute ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUK: Have you seen the latest Perspectives? For the inside track on UK real estate, take a look now! https://t.co/fTY0Gl5sGk

-54 minute ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

518 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

522 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

524 days ago