Uso de Cookie Notificação

Este site utiliza cookies para lhe fornecer um serviço mais ágil e personalizado.

Ao utilizar este site, concorda com o uso de cookies incluido no nosso aviso de cookies. Por favor, leia o nosso aviso de cookies para obter mais informações sobre os que usamos e como excluir ou bloquear o uso dos mesmos.

Cultura C&W

Os clientes estão sempre em primeiro lugar para os profissionais da C&W. Pela experiência adquirida, as equipas da C&W constroem relações duradouras com os clientes e investem em saber o que é realmente importante para estes, conseguindo oferecer assim mais valor no seu aconselhamento.

A cultura da C&W representa a forma de trabalhar das diferentes equipas que se apoiam entre elas e partilham informação e ideias sempre em benefício dos clientes.

Esta abordagem é importante para o sucesso da C&W. Enquanto cada colaborador tem os seus próprios objetivos, todos têm um enfoque único que origina um compromisso com a qualidade de serviço sem igual.

A C&W procura pessoas determinadas, motivadas pelo trabalho e sucesso de equipa, e que ofereçam trabalho inovador e de qualidade.

Twitter

RT @CushWakeUS: .@CushWake Future Leaders (CWFL) launched its inaugural CWFL Cares National Week of Service this year. See how CWFL touched…

14 hours ago via Hootsuite Inc.

Craft beer is everywhere. 🍻 What’s the "brew-haha" all about and how does it impact commercial real estate? Find ou…https://t.co/i34c521wZEE

1 day ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUS: We're proud to honor our suppliers who drive innovation and deliver exceptional service to @CushWake clients. Read more abo…

1 day ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

708 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

712 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

714 days ago