Cultura C&W

Os clientes estão sempre em primeiro lugar para os profissionais da C&W. Pela experiência adquirida, as equipas da C&W constroem relações duradouras com os clientes e investem em saber o que é realmente importante para estes, conseguindo oferecer assim mais valor no seu aconselhamento.

A cultura da C&W representa a forma de trabalhar das diferentes equipas que se apoiam entre elas e partilham informação e ideias sempre em benefício dos clientes.

Esta abordagem é importante para o sucesso da C&W. Enquanto cada colaborador tem os seus próprios objetivos, todos têm um enfoque único que origina um compromisso com a qualidade de serviço sem igual.

A C&W procura pessoas determinadas, motivadas pelo trabalho e sucesso de equipa, e que ofereçam trabalho inovador e de qualidade.

Twitter

"Clients don't just see me as a vendor – they see me as a trusted advisor," says C&W Services Account Director Kari… https://t.co/EobBV5Aydy

-36 minute ago via Twitter Web Client

📊 Myeongdong, Seoul, stays at the 8th most expensive retail rent globally despite a slowing retail market and fall…https://t.co/R7aWfy3yK11

-35 minute ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUK: Have you seen the latest Perspectives? For the inside track on UK real estate, take a look now! https://t.co/fTY0Gl5sGk

-54 minute ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

518 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

522 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

524 days ago