Uso de Cookie Notificação

Este site utiliza cookies para lhe fornecer um serviço mais ágil e personalizado.

Ao utilizar este site, concorda com o uso de cookies incluido no nosso aviso de cookies. Por favor, leia o nosso aviso de cookies para obter mais informações sobre os que usamos e como excluir ou bloquear o uso dos mesmos.

A forma de trabalhar da C&W

A C&W não é a maior consultora imobiliária, mas tem como objetivo ser a melhor.

Os colaboradores da C&W vêm de backgrounds diferentes, alguns de sectores de clientes e de outros mercados. Todos recebem formação para que obtenham o máximo de conhecimento possível para benefício dos clientes. A cultura da C&W é de abertura e honestidade, e é esta a postura perante clientes e a forma de trabalhar em equipa.

Os clientes que trabalham com a C&W acreditam nos valores e confiam nas equipas de profissionais experientes. Na C&W, os colaboradores têm orgulho da herança e da reputação da marca.

Twitter

RT @CushWakeUS: See the five global themes @CushWake is watching for in Q4 2019, and what they mean for #CRE occupiers and investors >> htt…

1 hour ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUK: While rents on the world's top retail streets have been fairly stable over the past year, we have seen a rapid growth in on…

5 hours ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUK: New research from global real estate services firm Cushman & Wakefield, reveals the last link of eCommerce accounts for hal…

2 days ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

865 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

869 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

871 days ago