Uso de Cookie Notificação

Este site utiliza cookies para lhe fornecer um serviço mais ágil e personalizado.

Ao utilizar este site, concorda com o uso de cookies incluido no nosso aviso de cookies. Por favor, leia o nosso aviso de cookies para obter mais informações sobre os que usamos e como excluir ou bloquear o uso dos mesmos.

A forma de trabalhar da C&W

A C&W não é a maior consultora imobiliária, mas tem como objetivo ser a melhor.

Os colaboradores da C&W vêm de backgrounds diferentes, alguns de sectores de clientes e de outros mercados. Todos recebem formação para que obtenham o máximo de conhecimento possível para benefício dos clientes. A cultura da C&W é de abertura e honestidade, e é esta a postura perante clientes e a forma de trabalhar em equipa.

Os clientes que trabalham com a C&W acreditam nos valores e confiam nas equipas de profissionais experientes. Na C&W, os colaboradores têm orgulho da herança e da reputação da marca.

Twitter

RT @matthewbouw: It was wonderful for @CushWake #Australia team & clients to participate in the Giant Steps Golf Classic. Extremely proud t…

3 hours ago via Hootsuite Inc.

@DLCAVA Cushman & Wakefield does not manage the Dadeland North Station. We manage the South Station.

20 hours ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeCanada: Toronto kicked off its UNITY Chapter - the first step in building an even more inclusive culture within @CushWake that…

20 hours ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

592 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

596 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

598 days ago