Uso de Cookie Notificação

Este site utiliza cookies para lhe fornecer um serviço mais ágil e personalizado.

Ao utilizar este site, concorda com o uso de cookies incluido no nosso aviso de cookies. Por favor, leia o nosso aviso de cookies para obter mais informações sobre os que usamos e como excluir ou bloquear o uso dos mesmos.

Diversidade

A C&W pretende ser líder no mercado imobiliário pelo excelente nível de serviço e da qualidade dos profissionais. Para isto, é fundamental que as pessoas sejam inspiradas e motivadas para serem as melhores – isto é alcançado pela criação de ambientes de trabalho diversificados e uma cultura de inclusão.

O objetivo da C&W é que todos os colaboradores, clientes e fornecedores sejam respeitados independentemente de género, estado civil, raça, nacionalidade, etnia, deficiência, orientação sexual, idade, estado de saúde e religião.

A promoção da igualdade e diversidade é evidenciada em todos os processos, levados a cabo pela C&W, incluindo recrutamento e seleção de novos colaboradores, formação, desenvolvimento de carreira, e em todos os aspetos do negócio.

Twitter

RT @matthewbouw: It was wonderful for @CushWake #Australia team & clients to participate in the Giant Steps Golf Classic. Extremely proud t…

3 hours ago via Hootsuite Inc.

@DLCAVA Cushman & Wakefield does not manage the Dadeland North Station. We manage the South Station.

20 hours ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeCanada: Toronto kicked off its UNITY Chapter - the first step in building an even more inclusive culture within @CushWake that…

20 hours ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

592 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

596 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

598 days ago